Przede wszystkim jesteśmy Szczęśliwymi Kobietami, Żonami, Matkami. Pedagogami i psychologiem. Nie godząc się na sytuację edukacyjną w naszym kraju i najbliższym otoczeniu, postanowiłyśmy stworzyć miejsce dla naszych dzieci z wartościami, które chciałybyśmy aby wynieśli w świat i swoją postawą w dorosłym życiu dawali przykład innym.
Dla psychologa ważne są zdrowe, dobre relacje ze sobą samym ,a potem z innymi ludźmi, dla pedagów ważne jest zarażenie młodego człowieka zachwytem i odkrywaniem swoich możliwości poznawczych, bo tylko poprzez zachwyt, człowiek może chłonąć wiedzę, rozniecać ciekawość. Postanowiłyśmy to połączyć i jeszcze dodać odrobinę tego co w dzieciństwie najważniejsze, spontaniczną zabawę, poprzez którą poznajemy dziecko ,a ono poznaje siebie, rozwija swoją kreatywność oraz kształtuje osobowość.
Podczas naszej wieloletniej pracy byłyśmy świadkami tego jak pierwsze wczesne lata dzieciństwa wpływają na późniejsze kształtowanie schematów, skryptów poznawczych i jak dużą rolę pełnią w późniejszym spostrzeganiu siebie i innych. Dlatego też naszą misją jest zbudować FUNDAMENT na którym zbudowane zostanie dalsze życie w poczuciu bezpieczeństwa i pełnej akceptacji tego kim jesteśmy. Każdy z nas jest INNY a sztuką jest by SZANOWAĆ I AKCEPTOWAĆ te różnice.

Z misją stworzenia bezpiecznej przestrzeni do kształtowania wolności, szacunku, zaufania do siebie i innych w radości i z zachwytem nad fundamentalnym okresem rozwoju człowieka jakim jest dzieciństwo.
Naszą misją jest celebracja dzieciństwa…

ZESPÓŁ
Aby spełnić naszą misję postanowiłyśmy znaleźć ludzi, którzy mają podobne do naszych wartości i udało się, tworzymy zgrany kobiecy zespół pedagogów i… psychologa, ze zróżnicowanym doświadczeniem. To co nas połączyło to wspólna pasja do badania i poszukiwania najlepszej drogi , wspierania indywidualnego rozwoju małego człowieka.

  • Relacja
    Relacja

    Każdy z nas, a szczególnie dzieci aby doświadczać, odkrywać muszą poczuć się bezpieczne w otoczeniu i towarzystwie osób towarzyszących im. Dlatego kluczowym etapem jest nawiązywanie bezpiecznej relacji w ufności, szacunku i uważności nauczyciela z podopiecznym. Bliskie relacje, atmosfera wzajemnego zaufania i szacunku dają poczucie bezpieczeństwa, dodają odwagi i pewności siebie.

  • indywidualne podejście
    indywidualne podejście

    Każde dziecko jest inne. Dzieci mają różną osobowość, charakter, wrażliwość, tempo pracy i poznawania świata, predyspozycje. Dzięki wypracowanej relacji Nauczyciele znają swoich podopiecznych oraz ich potrzeby i możliwości, dzięki czemu mogą dostosować otoczenie dla każdego z nich.

  • szacunek
    szacunek

    Każde dziecko jest z otwartością przyjęte przez troskliwych i uważnych nauczycieli. Poznajemy siebie nawzajem z uważnością, otwartością, ciekawością w szacunku do potrzeb oraz granic każdego z nas.

  • samodzielność
    samodzielność

    Samodzielność dzieci montessoriańskich jest słynna na całym świecie. Jest ona niezwykle ważna dla rozwoju osobowości dziecka, buduje wiarę we własne siły, niezależność, zaangażowanie.

  • nauka przez działanie
    nauka przez działanie

    Dzieci zdobywają wiedzę i umiejętności poprzez własną aktywność. Doświadczają. Zaspokajają swoją dziecięcą ciekawość korzystając z angażujących materiałów, pobudzających kreatywność i logiczne myślenie.

  • współpraca
    współpraca

    Umiejętność współpracy, komunikacji to jedne z kluczowych kompetencji. Tworzymy relacje pełne wrażliwości i ciepła. Zachęcamy dzieci do współpracy, korzystania z pomocy kolegów i udzielania jej.

  • Komunikacja
    Komunikacja

    Pomagamy dzieciom wyrażać swoje uczucia, uczymy je porozumienia z szacunkiem dla innych, otwartością i wrażliwością oraz pokazujemy sposoby pokojowego rozwiązywania konfliktów.

  • przygotowane otoczenie
    przygotowane otoczenie

    Starannie przygotowane otoczenie bogate w inspirujące materiały pozwala swobodnie eksplorować, doświadczać, rozwijać wiedzę i umiejętności z różnych obszarów.

  • wolność wyboru
    wolność wyboru

    Gdy dzieci mają możliwość podejmowania decyzji, angażują się chętnie, są wytrwałe i na długo koncentrują uwagę. Nie potrzebują zachęty, nagrody . Ważna jest dla nich własna satysfakcja.

  • Swobodna zabawa
    Swobodna zabawa

    Swobodna zabawa jest bardzo istotna w rozwoju dziecka. To wtedy można łatwo nawiązywać relacje społeczne oraz je budować, wzmacn